OCNAMA68/2006
ID intern unic:  316446
Версия на русском
Fişa actului juridic

Republica Moldova
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ASIGURĂRI ÎN MEDICINĂ
ORDIN Nr. 68
din  01.03.2006
cu privire la modificarea Ordinului nr. 15-A din 12.01.05
şi Ordinului nr. 43-A din 18.03.05
Publicat : 16.06.2006 în Monitorul Oficial Nr. 91-94     art Nr : 325

    Abrogat prin OCNAM73 din 04.03.15, MO78-83/03.04.15 art.621

    În scopul executării Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr. 1372 din 23 decembrie 2005 "Cu privire la modul de compensare a medicamentelor în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă medicală", Ordinelor comune ale Ministerului Sănătăţii şi Protecţiei Sociale al Republicii Moldova şi Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină "Cu privire la medicamentele compensate din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală", nr. 490/216-A din 27 decembrie 2005 şi "Cu privire la modificarea Ordinului comun al MSPS şi CNAM, nr. 490/216-A din 27.12.05", nr. 88/58-A din 24 februarie 2006 şi a Titlului III al Codului fiscal,
ORDON:
1. Formularul nr.1-26/r, aprobat prin Ordinul CNAM nr. 15-A din 25.01.05, se expune în redacţie nouă conform Anexei nr.1;
2. Formularul nr. 2-25/r, aprobat prin Ordinul CNAM nr.43-A din 18.03.05, se expune în în redacţie nouă conform Anexei nr.2;
3. Se aprobă Instrucţiunea privind achitarea medicamentelor parţial/integral compensate în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă medicală conform Anexei nr.3;
4. Direcţia economie, marketing şi promovare (responsabil dl A.Şarco) în comun cu Direcţia tehnologii de asigurări medicale, statistică şi informatică (responsabil dl Gh.Damaşcan) vor elabora în termen de pînă la 1 săptămînă din data semnării prezentului ordin şi vor prezenta pentru aprobare conducerii CNAM:
- modificări în proiectul tehnic a programului informaţional "Medicamente Compensate" destinat CNAM, Agenţiilor teritoriale;
- proiectul tehnic a programului informaţional "Medicamente Compensate Farmacii" destinat instituţiilor farmaceutice;
5. Direcţia tehnologii de asigurări medicale, statistică şi informatică (responsabil dl Gh.Damaşcan) în termen de pînă la 3 săptămîni:
- în baza modificărilor în proiectul tehnic, va efectua modificările respective în programul informaţional "Medicamente Compensate" destinat CNAM şi Agenţiilor teritoriale;
- în baza proiectului tehnic al programului informaţional "Medicamente Compensate Farmacii", va elabora şi va distribui instituţiilor farmaceutice programul informaţional de evidenţă a medicamentelor compensate "Medicamente Compensate Farmacii";
6. Agenţiile teritoriale timp de 3 zile din momentul publicării prezentului ordin, vor cere de la farmaciile contractate confirmarea în scris a faptului privind înregistrarea lor în calitate de plătitor a TVA.
7. Controlul asupra executării prezentului ordin se pune în seama prim-vicedirectorului CNAM dl M.Buga.

DIRECTORUL GENERAL
AL COMPANIEI NAŢIONALE
DE ASIGURĂRI ÎN MEDICINĂ                                  Gheorghe RUSSU

Chişinău, 1 martie 2006.
Nr. 68-A.


Anexa nr.3
la Ordinul CNAM
nr. 68-A din 1 martie 2006
INSTRUCŢIUNE
privind achitarea medicamentelor parţial/integral compensate
în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă medicală
I. Dispoziţii generale
1. Prezenta Instrucţiune este elaborată în scopul executării Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr. 1372 din 23 decembrie 2005 "Cu privire la modul de compensare a medicamentelor în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă medicală", a Ordinelor comune ale Ministerului Sănătăţii şi Protecţiei Sociale al Republicii Moldova şi Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină "Cu privire la medicamentele compensate din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală", nr. 490/216-A din 27 decembrie 2005 şi "Cu privire la modificarea Ordinului comun al MSPS şi CNAM, nr. 490/216-A din 27.12.05", nr. 88/58-A din 24 februarie 2006, Legii fondurilor asigurării obligatorii de asistenţă medicală pe anul 2006, nr. 339-XVI din 16 decembrie 2005, Titlul III al Codului fiscal al Republicii Moldova.
2. Instrucţiunea privind achitarea medicamentelor parţial/integral compensate în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă medicală (în continuare - Instrucţiune) este destinată stabilirii ordinii de raportare şi modalităţii de achitare a medicamentelor parţial/integral compensate în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă medicală.
3. În conformitate cu prevederile Titlului III, art. 96, pct.b), alin.2 al Codului fiscal al Republicii Moldova, medicamentele, atît indicate în Nomenclatorul de stat de medicamente, cît şi autorizate de Ministerul Sănătăţii şi Protecţiei Sociale, importate şi/sau livrate pe teritoriul Republicii Moldova sînt supuse TVA.
II. Subiecţii impozabili şi obiectele supuse TVA.
Procedura de înregistrare în calitate de plătitor a TVA
4. Subiecţii impozabili şi obiectele supuse TVA sînt stabilite în articolele 94 şi 95, Titlul III  al Codului fiscal al RM.
5. Procedura de înregistrare şi anulare a înregistrării plătitorilor de TVA se efectuează în conformitate cu regulile stabilite în art.112 şi 113, Titlul III al Codului fiscal al RM.
6. Farmacia care la momentul contractării de către Agenţia teritorială, în scopul eliberării către persoanele asigurate a medicamentelor integral/parţial compensate  din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală, este înregistrată în calitate de plătitor a TVA, iar farmacia care în virtutea art.112, Titlul III al Codului fiscal al RM se va înregistra în calitate de plătitor a TVA, va prezenta Agenţiei teritoriale certificatul de înregistrare eliberat de Serviciul Fiscal de Stat în termen de 3 zile din momentul eliberării certificatului dat. Certificatul se va prezenta în original, iar copia lui va fi anexată la contractul încheiat cu Agenţia teritorială.
7. În cazul anulării înregistrării, în conformitate cu art.113, Titlul III al Codului fiscal al RM, în calitate de plătitor a TVA, farmacia contractată va informa în scris în decurs de 3 zile Agenţia teritorială.
III. Procedura de raportare şi facturare a medicamentelor
parţial/integral compensate pentru farmaciile
înregistrate în calitate de plătitor a TVA
8. Pentru farmaciile înregistrate în calitate de plătitor a TVA, conform Ordinului 88/58-A, din 24.02.06, la suma fixă compensată, stabilită în Ordinul nr. 490/216-A din 27 decembrie 2005 se va calcula TVA, determinînd astfel suma total compensată de către Compania Naţională de Asigurări în Medicină.
9. În reţetă, la p. 15, farmacistul indică suma compensată cu TVA. În cazul în care procesul de calculare a TVA va genera 3 sau mai multe cifre după virgulă, rotungirea se va face spre majorare în cazul în care miimile vor fi de la 5 în sus, în restul cazurilor sutimile nu se vor schimba.
Exemplu:
Medicamente "Tenil - 50", cutia de 10 comprimate.
Suma compensată fără TVA: suma fixă compensată pentru un comprimat (0,17 bani) * nr. de comprimate (10) = 1,70 bani;
Suma TVA compensată: suma compensată fără TVA (1,70 bani) * cota TVA (8%) = 0,136 \xaf 0,14 bani;
Suma compensată indicată în reţetă: suma compensată fără TVA (1,70 bani) + suma TVA compensată (0,14 bani) = 1,84 bani.
10. Pînă la data de 5 a fiecărei luni, farmacia prezintă Agenţiei teritoriale, raportul despre medicamentele parţial/integral compensate eliberate pe parcursul lunii respective (Formular 1-26/r) şi factura fiscală pentru achitarea sumelor parţial/integral compensate, anexînd în original primul exemplar al tuturor reţetelor incluse în raport.
11. Modul de completare a Raportului despre medicamentele parţial/integral compensate eliberate pe parcursul lunii respective (Formular 1-26/r) se stabileşte după cum urmează:

Rîndul "pentru luna" - se indică luna pentru care se
 prezintă raportul. Se indică în formatul următor - "ex:
"martie 2006""
;
Rîndul "denumirea instituţiei medico-sanitare
(farmaceutice)"
- se indică denumirea completă a
 instituţiei medico-sanitare (farmaceutice) care a
 prezentat Raportul;
Rîndul "Contractul nr." - se indică numărul contractului încheiat cu Agenţia teritorială în baza cărui farmacia a
 efectuat eliberarea medicamentelor compensate;
Rîndul "Contractul  din" - se indică data contractului
încheiat cu Agenţia teritorială în baza căruia farmacia a
 efectuat eliberarea medicamentelor compensate. Se indică
 în formatul următor - "zz.ll.aaaa";
Coloana 1 Se introduce numărul de ordine al inscripţiei.
Coloana 2 Se introduce seria reţetei eliberate
 pacientului.
Coloana 3 Se introduce numărul reţetei eliberate pacientului.
Coloana 4 Se introduce data prescrierii reţetei.
Coloana 5 Se introduce numele şi prenumele complet al pacientului.
Coloana 6 Se introduce seria poliţei de asigurare a
 pacientului.
 Coloana 7  Se introduce  numărul poliţei de asigurare
a pacientului.
 Coloana 8  Se introduce denumirea comună internaţională a medicamentului.
Coloana 9 Se introduce doza medicamentului prescris.
Coloana 10 Se introduce denumirea comercială a
medicamentului.
Coloana 11 Se introduce cantitatea prescrisă conform formei farmaceutice.
Coloana 12 Se introduce codul personal al medicului de familie (IDNP) care a prescris reţeta.
Coloana 13 Se introduce preţul cu amănuntul al medicamentului.
Coloana 14  Se introduce suma TVA.
Coloana 15 Se introduce suma compensată a medicamentului.
Coloana 16  Se introduce suma compensată a TVA.
Coloana 17 Se introduce  suma achitată de pacient.
Coloana 18  Se introduce suma TVA achitată de pacient.
Coloana 19 Se introduce data eliberării medicamentului.
NB: Coloniţele 6,7 nu se completează în cazul copiilor cu
 vîrsta pînă la 18 ani.
Coloanele 14,16 şi 18 vor fi completate de către farmaciile înregistrate ca plătitoare de TVA.

12. Modul de completare a facturii fiscale se stabileşte după cum urmează:

Rîndul "data eliberării" - se indică ultima zi a lunii corespunzătoare perioadei facturării. Se indică în formatul următor - "ex: "31 martie 2006"".
Rîndul "furnizor" - se indică denumirea completă a instituţiei medico-sanitare (farmaceutice) care a prezentat factura, cu specificarea ulterioară a codului fiscal şi codului TVA.
Rîndul "destinatar" - se indică denumirea completă a agenţiei teritoriale care a primit factura, cu specificarea ulterioară a codului fiscal al CNAM-lui.
Rîndul "documente anexate" - se indică textul "Raportul privind medicamentele integral/parţial compensate pentru luna _______ ".
Coloana 10.1  Se indică codul medicamentului şi/sau dozei /formei farmaceutice conform Anexei Nr.1 la Ordinul comun al MSPS şi CNAM nr 490/216-A din 27 decembrie 2005.
Coloana 10.2 Se indică denumirea medicamentelor, grupate după DCI (denumirea comună internaţională) şi dozaj.
Coloana 10.3  Se indică forma farmaceutică.
Coloana 10.4 Se indică cantitatea de medicamente compensate (nr. de comprimate, comp. film, inj., etc.).
Coloana 10.5  Se indică suma fixă compensată de către CNAM per unitate.
Coloana 10.6  Se indică cota TVA.
Coloana 10.7  Se indică suma compensată fără TVA.
Coloana 10.9  Se indică suma compensată a TVA (se aplică cota TVA asupra sumei compensate).
Coloana 10.10 Se indică suma total compensată de către CNAM (suma dintre suma compensată fără TVA şi suma TVA compensată).
Rîndul "valoarea livrării impozabile (fără TVA) cu anexele" - se indică suma compensată fără TVA în litere.
Rîndul "taxa pe valoarea adăugată cu anexele" - se indică suma TVA compensată în litere.
Rîndul "valoarea livrării, cu anexele" - se indică suma total compensată în litere.
Rîndul "permis eliberarea" - se aplică semnătura farmacistului diriginte sau directorului şi a contabilului şef al farmaciei. Pe aceste două semnături se aplică ştampila farmaciei.
 NB: a) Numerotarea coloanelor corespunde cu numerotarea coloanelor din factura fiscală.
b) în cazul medicamentelor integral compensate Coloana 10.5 nu se completează.
Rîndul "primit bunurile (serviciile) beneficiarul" - se aplică semnătura directorului şi contabilului Agenţiei teritoriale.
Pe aceste două semnături se aplică ştampila Agenţiei Teritoriale.

Exemplu de completare a facturii fiscale este prezentat în Anexa nr.1.
IV. Procedura de raportare şi facturare a medicamentelor parţial/integral compensate
pentru farmaciile neînregistrate în calitate de plătitor a TVA
13. Pentru farmaciile neînregistrate în calitate de plătitor a TVA, la suma fixă compensată nu se va calcula TVA.
14. Pînă la data de 5 a fiecărei luni, farmacia prezintă Agenţiei teritoriale, Raportul despre medicamentele parţial/integral compensate eliberate pe parcursul lunii respective (Formular 1-26/r) pe suport de hîrtie şi suport electronic prin intermediul programului informaţional "Medicamente Compensate Farmacii" şi factura de expediţie pentru achitarea sumelor parţial/integral compensate, anexînd în original primul exemplar al tuturor reţetelor incluse în raport.
15. Completarea Raportului despre medicamentele parţial/integral compensate eliberate pe parcursul lunii respective (Formular 1-26/r) se va efectua în conformitate cu pct. 11 al prezentei Instrucţiuni. Coloanele 14, 16 şi 18 nu vor fi completate.
16. Modul de completare a facturii de expediţie se stabileşte după cum urmează:

Rîndul "din", indicat sub numărul facturii - se indică
 ultima zi a lunii corespunzătoare perioadei facturării.
Se indică în formatul următor - "31 "martie 2006"".
Rîndul "expeditor" - se indică denumirea completă a
 instituţiei medico-sanitare (farmaceutice) care a prezentat
factura, cu specificarea ulterioară a codului fiscal.
Rîndul "destinatar" - se indică denumirea completă a
 agenţiei teritoriale care a primit factura, cu specificarea
ulterioară a codului fiscal al CNAM-lui.
Rîndul "documente anexate" - se indică textul "Raportul
 privind medicamentele integral/parţial compensate pentru
 luna _____ ".

Coloana 7 Se indică codul medicamentului şi/sau dozei
 /formei farmaceutice conform Anexei Nr.1 la Ordinul comun al MSPS
şi CNAM nr 490/216-A din 27 decembrie 2005.
Coloana 8 Se indică denumirea medicamentelor, grupate după DCI (denumirea comună internaţională) şi dozaj.
Coloana 9 Se indică forma farmaceutică.
Coloana 10 Se indică cantitatea de medicamente compensate (nr. de comprimate, comp. film, inj., etc).
Coloana 11 Se indică suma fixă compensată de către CNAM per unitate.
Coloana 12  Se indică suma compensată.
NB: a) Numerotarea coloanelor corespunde cu numerotarea coloanelor din factura de expediţie.
b) în cazul medicamentelor integral compensate
Coloana 11 nu se completează.
Rîndul "total eliberat în valoare de" - se indică suma total compensată în litere.
Rîndul "permis eliberarea" - se aplică semnătura farmacistului diriginte sau directorului farmaciei.
Rîndul "contabil-şef" - se aplică semnătura contabilului şef al farmaciei.
Pe aceste două semnături se aplică ştampila farmaciei.
Rîndul "primit încărcătura şofer" - se aplică semnătura directorului şi contabilului Agenţiei teritoriale.
Pe aceste două semnături se aplică ştampila Agenţiei Teritoriale.

Exemplu de completare a facturii de expediţie este prezentat în Anexa nr.2.
V. Procedura de verificare a reţetelor, rapoartelor şi facturilor.
Raportarea Agenţiei teritoriale
17. De către Agenţiile teritoriale vor fi acceptate spre verificare facturile fiscale şi de expediţie, completate în strictă conformitate cu Anexele nr.1 şi 2 după caz, pentru farmaciile care au confirmat sau infirmat în modul stabilit în pct.5 al prezentului Ordin statutul de plătitor a TVA.
18. Agenţia teritorială va verifica corectitudinea completării reţetelor prezentate, le va confrunta cu datele înscrise în Raportul despre medicamentele parţial/integral compensate eliberate pe parcursul lunii respective (Formular 1-26/r) şi cu factura prezentată de către farmacie.
19. După verificarea respectivă, facturile vor fi semnate de persoana responsabilă din cadrul Agenţiei şi aplicată ştampila Agenţiei teritoriale, iar pînă la data de 15 a lunii va prezenta CNAM (DEMP) Darea de seamă privind medicamentele parţial/integral compensate în luna respectivă (Formular 2-25/r), anexînd facturile prezentate de farmacii şi acceptate spre plată de Agenţia teritorială şi va expedia pe suport electronic prin intermediul programului informaţional "Medicamente Compensate" Darea de seamă privind medicamentele parţial/integral compensate în luna respectivă (Formular 2-25/r).
20. Modul de completare a Dării de seamă privind medicamentele parţial/integral compensate în luna respectivă (Formular 2-25/r) se stabileşte după cum urmează:

Rîndul "Denumirea Agenţiei teritoriale" - se indică denumirea completă a Agenţiei teritoriale care a prezentat Darea de seamă;
Rîndul "Data prezentării" - se indică data semnării de către Directorul şi Contabilul-şef ai Agenţiei teritoriale a dării de seamă. Se indică în formatul următor - "zz.ll.aaaa";
Rîndul "în luna" - se indică luna pentru care se prezintă darea de seamă. Se indică în formatul următor - "ex. "martie 2006"";
Coloana 1.  Se indică codul medicamentului şi/sau dozei (formei farmaceutice) conform Anexei Nr.1 la Ordinul comun al MSPS şi CNAM nr 490/216-A din 27 decembrie 2005.
Coloana 2. Se indică denumirea medicamentelor, grupate după DCI (denumirea comună internaţională) şi dozaj.
Coloana 3.  Se indică numărul reţetelor eliberate grupate după codul medicamentului şi/sau dozei (formei farmaceutice).
Coloana 4. Se indică valoarea cantităţii de medicamente compensate (comprimate, comp. film, inj., etc) grupate după codul medicamentului şi/sau dozei (formei farmaceutice).
Coloana 5. Se indică valoarea preţului cu amănuntul în lei şi bani, grupat după codul medicamentului şi/sau dozei (formei farmaceutice).
Coloana 6. Se indică suma TVA inclusă în preţul cu
 amănuntul.
Coloana 7. Se indică valoarea sumei compensate în lei şi
bani, grupate după codul medicamentului şi/sau dozei
 (formei farmaceutice).
Coloana 8. Se indică suma TVA compensată.
Coloana 9. Se indică valoarea sumei achitate de către
 pacient în lei şi bani, grupate după codul medicamentului
 şi/sau dozei (formei farmaceutice).
Coloana 10. Se indică suma TVA achitată de către pacient.
Rîndul "Director AT" - se indică numele prenumele directorului Agenţiei teritoriale şi se aplică semnătura;
Rîndul "Contabil-şef" - se indică numele prenumele contabilului-şef al Agenţiei teritoriale şi se aplică semnătura;
Rîndul "L.Ş." - se aplică ştampila Agenţiei teritoriale.
N.B. a) Coloanele 1-10 vor fi grupate după farmacia a cărei factură şi reţete au fost acceptate spre plată de către Agenţia teritorială, în grupa respectivă va fi indicată Denumirea completă a farmaciei, numărul şi data contractului semnat cu Agenţia teritorială;
b) totalizarea va fi efectuată pe toate coloanele, cu excepţia Coloanelor 1 şi 2.

Exemplu de completare a dării de seamă privind medicamentele parţial/integral compensate în luna respectivă (Formular 2-25/r) este prezentat în Anexa nr. 3.
VI. Procedura de achitare a medicamentelor parţial/integral compensate.
Raportarea CNAM
21. DEMP va analiza şi verifica corectitudinea completării facturilor fiscale şi de expediţie şi corespunderea lor cu Dările de seamă prezentate de Agenţiile teritoriale prezentate atît pe suport de hîrtie cît şi pe suport electronic (vor fi acceptate spre analiză şi verificare numai facturile şi darea de seamă pentru care a fost prezentată darea de seamă pe suport electronic). După verificarea respectivă, facturile se semnează de către persoana responsabilă din cadrul DEMP.
22. În baza Dărilor de seamă prezentate de către Agenţiile teritoriale şi a facturilor acceptate spre plată, DEMP, va emite "Ordinul cu privire la achitarea medicamentelor compensate din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală eliberate persoanelor asigurate pentru luna respectivă" cu anexarea facturilor prezentate. Ordinul va conţine următoarele date: "Denumirea Agenţiei teritoriale", "Denumirea farmaciei", "Numărul şi seria facturii", "Data eliberării facturii", "Suma compensată, lei" (cu specificarea "total" şi "inclusiv TVA").
23. Trimestrial, CNAM va prezenta Ministerului Finanţelor raportul privind utilizarea mijloacelor financiare pentru acoperirea costurilor medicamentelor compensate eliberate către persoanele asigurate, modelul şi termenii caruia vor fi coordonate cu Ministerul Finanţelor.
Anexa nr.1
la Instrucţiunea privind achitarea
medicamentelor parţial/integral compensare
în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă
medicală aprobată prin Ordinul CNAM
nr.68-A din 1 martie 2006
Exemplu de completare de către farmacia înregistrată în calitate de
plătitor a TVA a facturii fiscale

Cod medicament şi/sau doză Substanţa activă cu specificarea dozei compensate Unitatea de măsură Cantitatea     (nr. de comp., comp. film, inj., etc. ) Suma fixă compensată pentru o unitate de măsură, lei Cota TVA Suma compensată fără TVA, lei Suma compensată a TVA, lei Suma total compensată, lei
10.1 10.2 10.3 10.4 10.5 10.6 10.7 10.9 10.10
 
0011 ATENOLOLUM 50 comp. 200 0,17 8% 34,00 2,72 36,72
0012 ATENOLOLUM 100 comp. 3000 0,33 8% 990,00 79,20 1069.20
0021 ENALAPRILUM 2,5 comp. 200 0,37 8% 74,00 5,92 79,92
0022 ENALAPRILUM 5 comp. 3000 0,43 8% 1290,00 103,20 1393,20
0023 ENALAPRILUM 10 comp. 1000 0,5 8% 500,00 40,00 540,00
0024 ENALAPRILUM 20 comp. 1500 0,72 8% 1080,00 86,40 1166.40
2021 AMOXICILLINUM 125 pulb. susp. 300 x 8% 1203,70 96.30 1300,00
2022 AMOXICILLINUM 250 caps. 250 x 8% 2314,81 185,19 2500,00
  TOTAL pe farmacie x 9450 x x 7486.51 598,93 8085.44

Anexa nr.2
la Instrucţiunea privind achitarea
medicamentelor parţial/integral compensare
în condiţiile asigurării obligatorii de asistenţă
medicală aprobată prin Ordinul CNAM
nr. 68-A din 1 martie 2006
Exemplu de completare de către farmacia
 neînregistrată în calitate de plătitor a TVA a
 facturii de expediţie

Cod medicament şi/sau doză Substanţa activă cu specificarea dozei compensate Unitatea de măsură Cantitatea     (nr. de comp., comp. film, inj., etc. ) Suma fixă compensată pentru o unitate de măsură, lei Suma total compensată, lei
7 8 9 10 11 12
           
0041 DIGOXINUM 0,1 comp. 500 0,05 25,00
0042 DIGOXINUM 0,25 comp. 1000 0,09 90,00
0081 LISINOPRILUM 2,5 comp. 150 0,48 72,00
0082 LISINOPRILUM 5 comp. 2400 0,74 1776,00
0083 LISINOPRILUM 10 comp. 1200 1,09 1308,00
0084 LISINOPRILUM 20 comp. 1700 1,75 2975,00
2022 SALBUTAMOLUM 100 aeros. 400 x 600,00
TOTAL pe farmacie x 7350 x 6846,00