HGA689/2003 ID intern unic: 296661 Версия на русском | Fişa actului juridic | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Republica Moldova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUVERNUL | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HOTĂRÎRE
Nr. 689
din 10.06.2003 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cu privire la organigrama şi statele de personal ale aparatului preşedintelui raionului, direcţiilor, secţiilor, altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Publicat : 13.06.2003 în Monitorul Oficial Nr. 116-120 art Nr : 711 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HG1255 din 11.11.08, MO206-207/18.11.08 art.1269
HG1183 din 20.10.08, MO190-192/24.10.08 art.1189 HG56 din 22.01.07, MO14-17/02.02.07 art.75 *Rectificat MO121 din 17.06.03 pag.29
În temeiul articolului 49 alineatul (1) litera k) din Legea nr.123-XV din 18 martie 2003 privind administraţia publică locală, Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE:
1. Se aprobă:
organigrama şi statele de personal ale aparatului preşedintelui raionului, direcţiilor, secţiilor, altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional, conform anexelor nr.1-10;
structura şi statele de personal ale serviciilor pe lîngă aparatul preşedintelui raionului, direcţiilor, secţiilor şi altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional, conform anexei nr.11.
2. Se recomandă consiliilor raionale să aprobe organigrama şi statele de personal ale aparatului preşedintelui raionului, direcţiilor, secţiilor, altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional, conform prevederilor prezentei hotărîri. Consiliul raional, în funcţie de necesităţile şi priorităţile de dezvoltare social-economică ale fiecărui raion, la propunerea preşedintelui raionului, poate redistribui unităţile de personal între subdiviziunile consiliului raional, precum şi între aparatul preşedintelui şi subdiviziunile consiliului raional, în limita efectivului total, aprobat prin prezenta hotărîre.
[Pct.2 modificat prin HG516 din 19.05.04, MO83/28.05.04 art.657]
3. Autorităţile administraţiei publice centrale de specialitate vor acorda asistenţă metodologică direcţiilor, secţiilor, altor subdiviziuni respective din subordinea Consiliului raional.
4. Schemele de încadrare ale personalului aparatului preşedintelui raionului şi ale direcţiilor, secţiilor, altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional se aprobă în limitele fondului de retribuire a muncii şi sînt valabile după înregistrarea lor la Ministerul Finanţelor.
5. Se abrogă:
Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.893 din 9 iulie 2002 "Cu privire la organigrama-tip şi statele-tip ale aparatului şi subdiviziunilor Consiliului judeţean" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.103-105, art.1010);
Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.1316 din 8 octombrie 2002 "Pentru aprobarea Modificărilor şi completărilor ce se operează în Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.893 din 9 iulie 2002" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.137-138, art.1436).
PRIM-MINISTRU
AL REPUBLICII MOLDOVA Vasile TARLEV
Contrasemnată:
Prim-viceprim-ministru Vasile Iovv
Ministrul finanţelor Zinaida Grecianîi
Ministrul justiţiei Vasile Dolghieru
Chişinău, 10 iunie 2003.
Nr. 689.
Anexa nr.1
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Organigrama aparatului preşedintelui
şi subdiviziunilor din subordinea Consiliului raional
[Sintagma "Direcţia finanţe" se substituie cu sintagma "Direcţia generală finanţe" prin HG1356/13.11.03, MO229/21.11.03 art.1410]
[Poziţia "Direcţia generală învăţămînt, cultură, tineret şi sport" se substituie prin poziţia "Direcţia generală învăţămînt, tineret şi sport";după poziţia "Direcţia generală învăţămînt, tineret şi sport" se introduce poziţia "Secţia cultură" prin HG864 din 14.07.03, MO153/22.07.03 art.900]
Anexa nr.2
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Structura şi efectivul aparatului preşedintelui raionului
şi subdiviziunilor din subordinea Consiliului raional
Notă: Aparatul preşedintelui raionului, direcţiile, secţiile şi alte subdiviziuni din subordinea Consiliului raional Dubăsari se atribuie la categoria raioanelor cu numărul populaţiei de 50001-100000 locuitori.
[Anexa nr.2 modificată prin HG1255 din 11.11.08, MO206-207/18.11.08 art.1269]
[Anexa nr.2, nota introdusă prin HG173 din 16.02.06, MO31-34/24.02.06 art.214] [Anexa nr.2 modificată prin HG1424 din 22.12.04, MO242-245/31.12.04 art.1626]
[Anexa nr.2 modificată prin HG516 din 19.05.04, MO83/28.05.04 art.657]
Anexa nr.3
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de persbnal ale aparatului preşedintelui raionului
* În raioanele în care sînt 2 unităţi de vicepreşedinte, unul din ei suplineşte şi funcţiile de şef al direcţiei agricultură şi alimentaţie.
[Anexa nr.3 modificată prin HG516 din 19.05.04, MO83/28.05.04 art.657]
Anexa nr.4
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Structura şi statele de personal ale direcţiei generale finanţe
[Anexa nr.4 modificată prin HG1356 din 13.11.03, MO229/21.11.03 art.1410] Anexa nr.5
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale secţiei economie
[Anexa nr.5 modificată prin HG56 din 22.01.07, MO14-17/02.02.07 art.75] la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale direcţiei generale învăţămînt, tineret şi sport
[Anexa nr.6 modificată prin HG1255 din 11.11.08, MO206-207/18.11.08 art.1269] [Anexa nr.6 modificată prin HG1424 din 22.12.04, MO242-245/31.12.04 art.1626] [Anexa nr.6 modificată prin HG864 din 14.07.03, MO153/22.07.03 art.900]
Anexa nr. 7
la Hotărîrea Guvernului
Republicii Moldova nr. 689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale secţiei cultură
[Anexa nr.7 introdusă prin HG864 din 14.07.03, MO153/22.07.03 art.900 anex. 7-11 devin 8-12]
Anexa nr.8
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale secţiei asistenţă socială şi protecţie a familiei
[Anexa nr.8 modificată prin HG1255 din 11.11.08, MO206-207/18.11.08 art.1269] Anexa nr.9
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale direcţiei agricultură şi alimenaţie
Anexa nr.10
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale secţiei construcţii, gospodărie comunală şi drumuri
Anexa nr.11
la Hotărirea Guvernului
Republicii Moldova nr.689
din 10 iunie 2003
Statele de personal ale serviciului relaţii funciare şi cadastru
Anexa nr.12
la Hotărîrea Guvernului
Republicii Moldova nr. 689
din 10 iunie 2003
Structura şi statele de personal ale serviciilor pe lîngă
aparatul preşedintelui raionului, direcţiile, secţiile şi alte subdiviziuni din subordinea Consiliului raional 1. Structura serviciilor pe lîngă aparatul preşedintelui raionului, direcţiile, secţiile şi alte subdiviziuni din subordinea Consiliului raional:
a) Serviciul de deservire a clădirilor şi subdiviziunilor Consiliului raional;
b) Serviciul pe lîngă direcţia generală învăţămînt, tineret şi sport;
c) Servicii pe lîngă secţia asistenţă socială şi protecţie a familiei:
* Serviciul de îngrijire socială la domiciliu; ** Serviciul de asistenţă socială comunitară; *** Serviciul protezare şi ortopedie; 2. Statele-tip ale serviciilor pe lîngă aparatul preşedintelui raionului, direcţiile şi secţiile din subordinea Consiliului raional:
a) Serviciul de deservire a clădirilor şi subdiviziunilor Consiliului raional
Şef serviciu - Intendent - 1
Şofer* - 2
Lemnar - 0,5-1
Lăcătuş - 0,5-1
Electrician - 1
Îngrijitoare **
Paznic***
Fochist****
* Şoferii deservesc direcţiile din subordinea Consiliului raional, conform solicitărilor coordonate în prealabil cu preşedintele sau vicepreşedintele raionului.
** Postul de îngrijitoare de încăperi se instituie reieşind din calculul o unitate la 450 m2 de spaţiu.
***Posturile de paznic se instituie în funcţie de numărul obiectelor păzite şi în conformitate cu normativele orelor de serviciu conform prevederilor Codului muncii.
**** Fochist (pentru sezonul de încălzire în baza orelor normative de serviciu în cazul încălzirii clădirii cu sobe).
b) Servicii pe lîngă direcţia generală învăţămînt, cultură, tineret şi sport
Centrul metodic*
Şef centru metodic - 1
Specialist principal-metodist - 1-2
Specialist coordonator - metodist,
responsabil pentru asigurarea cu manuale
şi coordonarea activităţii bibliotecilor şcolare - 1
Specialist coordonator - metodist - 0-1
Specialist metodist - 1
Total centru metodic - 4-6
* Se permite de instituit o funcţie de metodist la cel puţin 300 de cadre didactice din localităţile urbane şi un metodist la cel puţin 150 de cadre didactice din localităţile rurale.
Contabilitate centralizată
Contabil pentru salarizare** - 1-3
Contabil pentru evidenţa bunurilor materiale*** - 1-3
Total contabilitate centralizată - 2-6
** În contabilităţile centralizate, conform normativelor se instituie o unitate de contabil pe salarizare pentru 400 de persoane deservite.
*** O unitate de contabil pentru evidenţa bunurilor materiale se instituie pentru deservirea a patru instituţii cu un efectiv mediu pe instituţie de cel puţin 20 persoane.
Total serviciile direcţiei generale învăţămînt, tineret şi sport - 5-11
c) Servicii pe lîngă secţia asistenţă socială şi protecţie a familiei:
*Serviciul de îngrijire socială la domiciliu: şef al Serviciului – 1 unitate la 30 de lucrători sociali; lucrător social – 1 unitate la 10-12 persoane deservite în localităţile urbane sau 8-10 persoane deservite în localităţile rurale; **Serviciul de asistenţă socială comunitară: şef al Serviciului – 1 unitate în fiecare unitate administrativ-teritorială de nivelul al II-lea; asistent social – 1 unitate la 5000 locuitori în localităţile urbane şi pînă la 3000 locuitori în localităţile rurale, dar nu mai puţin de 1 unitate în fiecare primărie; *** Serviciul protezare şi ortopedie: felcer-protezist – 0,5 - 1 unităţi. [Anexa nr.12 modificată prin HG1255 din 11.11.08, MO206-207/18.11.08 art.1269] [Anexa nr.12 modificată prin HG1183 din 20.10.08, MO190-192/24.10.08 art.1189] [Anexa nr.12 modificată prin HG158 din 10.02.05, MO26-28/18.02.05 art.203] [Anexa nr.12 modificată prin HG916 din 11.08.04, MO150-155/20.08.04 art.1090] [Anexa nr.12 modificată prin HG864 din 14.07.03, MO153/22.07.03 art.900] [Anexa nr.12 modificată prin RMO121/17.06.03 pag.29] |