HGA72/2008
ID intern unic:  326892
Версия на русском
Fişa actului juridic

Republica Moldova
GUVERNUL
HOTĂRÎRE Nr. 72
din  28.01.2008
pentru aprobarea modificărilor ce se operează
în unele hotărîri ale Guvernului
Publicat : 12.02.2008 în Monitorul Oficial Nr. 30-31     art Nr : 158
    Abrogată prin HG937 din 13.11.14, MO345-351/21.11.14 art.1012

    MODIFICAT

    HG650 din 06.11.09, MO162/10.11.09 art.718

    Guvernul HOTĂRĂŞTE:
    Se aprobă modificările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului (se anexează).

    PRIM-MINISTRU                                                      Vasile TARLEV

    Contrasemnează:
    Prim-viceprim-ministru                                               Zinaida Greceanîi
    Ministrul protecţiei sociale,
    familiei şi copilului                                                       Galina Balmoş

    Nr. 72. Chişinău, 28 ianuarie 2008.

Aprobate
prin Hotărîrea Guvernului nr. 72
din 28 ianuarie 2008

Modificările
 ce se operează în unele hotărîri ale  Guvernului

    1. Statutul Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.739 din 25 iulie 2000 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2000, nr. 94-97, art. 834), cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    punctul 21 va avea următorul cuprins:
    “21. Consiliul de Administraţie al Casei Naţionale (în continuare – Consiliul de Administraţie) este un organ format din 12 persoane, dintre care una – preşedinte şi 11 – membri, fiind aprobat de Guvern.
   Membrii Consiliului de Administraţie sînt reprezentanţi ai Guvernului, patronatelor, sindicatelor şi ai organizaţiilor de pensionari, delegaţi pe principiul de proporţionalitate, după cum urmează:
    a) 3 reprezentanţi ai Guvernului;
    b) 3 reprezentanţi ai patronatelor, desemnaţi de către Confederaţia Naţională a Patronatelor;
    c) 3 reprezentanţi ai sindicatelor, desemnaţi de către Confederaţia Naţională a Sindicatelor;
    d) 2 reprezentanţi ai pensionarilor, desemnaţi de organizaţiile naţionale ale pensionarilor, veteranilor.”;
    punctul 26 va avea următorul cuprins:
    “26. Membrii Consiliului de Administraţie sînt desemnaţi pe o perioadă de 4 ani.
    Pe durata exercitării mandatului, preşedintele şi membrii Consiliului de Administraţie pot fi revocaţi de către acei care i-au numit, respectiv, desemnat.
    În cazul încetării mandatului, ca urmare a revocării, a demisiei sau a decesului, vor fi numite, respectiv, desemnate, alte persoane pînă la expirarea mandatului iniţial, fără emiterea unei noi hotărîri de Guvern, în termen de cel mult trei luni.”
    [Pct.2 abrogat prin HG650 din 06.11.09, MO162/10.11.09 art.718]