OIFPSC81/2010 ID intern unic: 333860 Версия на русском | Fişa actului juridic |
Republica Moldova | |
INSPECTORATUL FISCAL PRINCIPAL DE STAT | |
ORDIN
Nr. 81
din 23.02.2010 | |
privind unele modificări ce se operează în Ordinele IFPS nr. 21 din 02.02.2006, nr. 79 din 28.04.2006, nr. 177 din 23.06.2008 şi nr. 22 din 31.01.2009 | |
Publicat : 02.03.2010 în Monitorul Oficial Nr. 32 art Nr : 117 | |
Reieşind din modificările operate în Codul fiscal prin Legea Republicii Moldova nr. 108-XVIII din 17 decembrie 2009 şi în scopul asigurării executării prevederilor art. 187 al Codului fiscal, О R D О N:
1. Ordinul IFPS nr. 21 din 2 februarie 2006 se modifică şi se completează după cum urmează:- în anexa nr. 4 (Forma TAS 06), denumirea coloanei 1 se modifică şi va avea următorul cuprins „venitul din vînzări a produselor fabricate cărora li se aplică simbolica locală”. 2. Anexa la Ordinul IFPS nr. 79 din 28 aprilie 2006 se modifică şi se completează după cum urmează: - în subpct. 3.1.4 al pct. 3.1, sintagma “producţiei fabricate căreia i se aplică” se înlocuieşte cu sintagma “produselor fabricate cărora li se aplică”;. 3. Ordinul IFPS nr. 177 din 23 iunie 2008 se modifică şi se completează după cum urmează: 1) la anexa nr.1 (Forma TPP 08): - textul rîndului 1 al coloanei 2 se modifică şi va avea următoarea redacţie: „Serviciile de plasare şi/sau difuzare a anunţurilor publicitare prin intermediul serviciilor cinematografice, video, TV, internet, radio, presei periodice, prin tipărituri, prin reţelele telefonice, telegrafice, telex, prin mijloacele de transport, prin alte mijloace (cu excepţia amplasării publicităţii exterioare)”; - textul rîndului 2 al coloanei 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: „Afişele, pancartele, panourile şi alte mijloace tehnice prin intermediul cărora se amplasează publicitatea exterioară”; - coloana 4 se va denumi „Suprafaţa publicitară”; 2) la prima liniuţă a pct. 2 din anexa nr. 2 (Instrucţiune privind modul de completare şi de prezentare a dării de seamă pentru taxa de plasare (amplasare) a publicităţii (reclamei)), textul va avea următoarea redacţie: “Venitul din vînzări ale serviciilor de plasare şi/sau difuzare a anunţurilor publicitare prin intermediul serviciilor cinematografice, video, TV, internet, radio, presei periodice, prin tipărituri, prin reţelele telefonice, telegrafice, telex, prin mijloacele de transport, prin alte mijloace, cu excepţia amplasării publicităţii exterioare /se indică în lei/;” 4. Ordinul IFPS nr. 22 din 31 ianuarie 2009 se modifică şi se completează după cum urmează: - în anexa nr. 1 (Forma TPA 09) denumirea coloanei 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: „suprafaţa parcării”; - la prima liniuţă a pct. 2 din anexa nr. 2, cuvintele „suprafaţa de parcare” se înlocuiesc cu cuvintele „suprafaţa parcării”. 5. Despre prevederile prezentului ordin, inspectoratele fiscale de stat teritoriale urmează să informeze contribuabilii - subiecţi ai impunerii şi sa-i asigure gratuit cu formulare ale dărilor de seamă respective. 6. Secţia secretariat şi protocol (dna L. Chirieazev) va aduce prezentul ordin la cunoştinţa tuturor inspectoratelor fiscale de stat teritoriale. ŞEFUL INSPECTORATULUI FFISCAL PRINCIPAL DE STAT Nicolae PLATON Nr. 81. Chişinău, 23 februarie 2010. |