HCECC3327/2015
ID intern unic:  358841
Версия на русском
Fişa actului juridic

Republica Moldova
COMISIA ELECTORALĂ CENTRALĂ
HOTĂRÎRE Nr. 3327
din  28.04.2015
pentru modificarea şi completarea Instrucţiunii privind
evidenţa contabilă a cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea
alegerilor, aprobate prin hotărîrea
Comisiei Electorale Centrale
nr. 90 din 19 aprilie 2011
Publicat : 29.05.2015 în Monitorul Oficial Nr. 131-138     art Nr : 918     Data intrarii in vigoare : 28.04.2015
    În temeiul art. 18 alin. (2), art. 22 lit. c) din Codul electoral şi art. 59, art. 61-63 din Legea nr. 317-XV din 18 iulie 2003 privind actele normative ale Guvernului şi ale altor autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale, Comisia Electorală Centrală hotărăşte:
    1. Instrucţiunea privind evidenţa contabilă a cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor, aprobată prin hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 90 din 19 aprilie 2011, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1) punctul 1 se completează la final cu textul „ , cu ordinul ministrului finanţelor nr. 93 din 19.07.2010 pentru aprobarea Instrucţiunii cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile publice şi ordinul ministrului finanţelor nr. 91 din 20.10.2008 privind clasificaţia bugetară.”
    2) la punctul 5, textul „ordinul ministrului finanţelor nr. 85 din 9 octombrie 1996” se înlocuieşte cu textul „ordinul ministrului finanţelor nr. 93 din 19.07.2010.”;
    3) punctul 6 se completează la final:
    - cu textul „şi elaborate în conformitate cu prevederile ordinului ministrului finanţelor nr. 91 din 20.10.2008 privind clasificaţia bugetară.”;
    - cu un alineat nou cu următorul cuprins:
    „Evidenţa analitică şi sintetică a alocaţiilor bugetare este automatizată şi se ţine în softul contabil integrat de tip 1 C care asigură gestionarea şi realizarea urmăririi integrate a procesului de evidenţă contabilă a executării devizelor de cheltuieli bugetare de către consiliile electorale.”;
    4) punctul 7 se completează la final cu textul „nr. 113-XVI din 27 aprilie 2007.”;
    5) la punctul 8 litera a), textul „Instrucţiunea nr. 85 sus-numită” se înlocuieşte cu textul „Instrucţiunea cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile publice, aprobată prin ordinul ministrului finanţelor nr. 93 din 19.07.2010.”;
    6) punctul 13:
    - la litera c), după sintagma „nota de contabilitate 5” se introduc cuvintele „şi 5a”;
    - la litera d), textul „Contul 17 „Decontări cu diverşi” se înlocuieşte cu textul „Contul 17 „Decontări cu diferiţi”, mai departe după text;
    - litera i) se exclude;
    7) la punctul 20 la litera a):
    - în liniuţa întîi, sintagma „formularul IRV 09” se înlocuieşte cu sintagma „formularul IRV 14”;
    - liniuţa a doua se expune în redacţie nouă şi va avea următorul cuprins:
    „- notă de informare privind salariul şi alte plăţi efectuate de către patron în folosul angajaţilor, precum şi plăţile achitate rezidenţilor din alte surse de venit decît salariul şi impozitul pe venit reţinut din aceste plăţi, formularul IALS 14”;
    - după litera a) se introduce o nouă literă, a1 , cu următorul cuprins:
    „a1) Casei Teritoriale de Asigurări Sociale:
    - forma 4 BASS ”Declaraţia privind calcularea şi utilizarea contribuţiilor de asigurări sociale de stat obligatorii”;
    - formularul REV1 ”Ancheta persoanei asigurate”;
    - formularul REV2 ”Inscripţie – recipisă”;
    - formularul REV5 ”Declaraţia persoanei asigurate”;
    - formularul REV9 ”Nota informativă privind calcularea, utilizarea şi achitarea cotelor de asigurare socială de stat”;
    - litera b) se expune în redacţie nouă şi va avea următorul cuprins:
    „b) Comisiei Electorale Centrale:
    - formularul nr. 1 ”Bilanţul executării bugetului autorităţilor/instituţiilor publice”, aprobat prin ordinul ministrului finanţelor nr. 185 din 23.12.2013;
    - formularul nr. 2 ”Raport privind executarea bugetului instituţiei publice din contul cheltuielilor pe componenta de bază”, aprobat prin ordinul ministrului finanţelor nr. 185 din 23.12.2013, după care va fi întocmit:
    - raportul totalizator;
    - raportul separat pe consilii electorale de circumscripţie;
    - raportul separat pe birouri electorale ale secţiilor de votare;
    - nota explicativă conform ordinului ministrului finanţelor nr. 115 din 29.12.2007;
    - toate copiile de pe dările de seamă prezentate la Inspectoratul fiscal şi la Casa teritorială de asigurări sociale.”.
    2. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data adoptării, se publică pe site-ul oficial al Comisiei Electorale Centrale şi în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

    PREŞEDINTELE COMISIEI
    ELECTORALE CENTRALE                                          Iurie CIOCAN

    Secretar                                                                            Andrei Volentir

    Nr. 3327. Chişinău, 28 aprilie 2015.