HGC585/2015 ID intern unic: 360624 Версия на русском | Fişa actului juridic |
Republica Moldova | |
GUVERNUL | |
HOTĂRÎRE
Nr. 585
din 24.08.2015 | |
cu privire la completarea anexei nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.760 din 18 august 2010 | |
Publicat : 26.08.2015 în Monitorul Oficial Nr. 240 art Nr : 666 | |
În scopul eficientizării implementării agendei de e-Transformare a Guvernării şi coordonării mai bune a activităţilor de guvernare electronică, în temeiul art.2 din Legea nr.173 din 28 iulie 2011 privind ratificarea Acordului de finanţare dintre Republica Moldova şi Asociaţia Internaţională pentru Dezvoltare în vederea realizării Proiectului „e-Transformare a Guvernării” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2011, nr.131-133, art.425), Guvernul HOTĂRĂŞTE: Anexa nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.760 din 18 august 2010 „Cu privire la Instituţia publică Centrul de Guvernare Electronică (E-Government)” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.150-152, art.832), cu modificările şi completările ulterioare, se completează cu punctul 411 cu următorul cuprins: „411. Directorul executiv este Coordonator Principal pentru e-Transformare (Government Chief Information Officer – „Government CIO”) şi are statut similar cu cel de consilier al Prim-ministrului, exercitînd următoarele atribuţii specifice: a) consiliază Prim-ministrul pe probleme din domeniul guvernării electronice; b) asigură asistenţa informaţională a activităţii Prim-ministrului în domeniul guvernării electronice şi îl informează, la solicitare, despre rezultatele implementării agendei de e-Transformare a Guvernării; c) asigură elaborarea proiectelor de acte normative necesare implementării agendei de e-Transformare a Guvernării, ţinînd cont de priorităţile strategice prevăzute în Programul de activitate şi Planul de acţiuni ale Guvernului, precum şi de cele mai bune practici europene şi internaţionale în domeniu; prezintă recomandări pentru finanţarea procesului de e-Transformare a Guvernării; d) participă, cu suportul consultanţilor Instituţiei, la expertizarea proiectelor de acte normative în domeniul guvernării electronice şi tehnologiilor informaţionale aferente acesteia, elaborate de ministere şi alte autorităţi administrative centrale; e) îndeplineşte alte sarcini în domeniul guvernării electronice, la indicaţia directă a Prim-ministrului. Directorul executiv este în drept să solicite de la ministere şi alte autorităţi administrative centrale documente şi informaţii necesare pentru exercitarea atribuţiilor respective, precum şi să monitorizeze realizarea dispoziţiilor Guvernului şi indicaţiilor Prim-ministrului.” PRIM-MINISTRU Valeriu STRELEŢ Nr. 585. Chişinău, 24 august 2015. |