HGC736/2015 ID intern unic: 361732 Версия на русском | Fişa actului juridic | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Republica Moldova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUVERNUL | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HOTĂRÎRE
Nr. 736
din 20.10.2015 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cu privire la aprobarea modificărilor şi completărilor ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Publicat : 06.11.2015 în Monitorul Oficial Nr. 302-305 art Nr : 858 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
În temeiul articolului 37 alineatul (2) litera b) din Legea nr.98 din 4 mai 2012 privind administraţia publică centrală de specialitate (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.160-164, art.537) şi articolului 10 alineatul (2) din Legea nr.64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.131-133, art.1018), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul HOTĂRĂŞTE:
Se aprobă modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului (se anexează). PRIM-MINISTRU Valeriu STRELEŢ Contrasemnează: Ministrul agriculturii şi industriei alimentare Ion Sulă Ministrul finanţelor Anatol Arapu Nr. 736. Chişinău, 20 octombrie 2015. Aprobate
prin Hotărîrea Guvernului nr.736 din 20 octombrie 2015 Modificările şi completările
1. În anexă la Hotărîrea Guvernului nr. 384 din 31 martie 2003 „Cu privire la aprobarea efectivului-limită al personalului serviciilor publice create pe lîngă Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2003, nr. 62-66, art. 403), cu modificările şi completările ulterioare, poziţia a doua va avea următorul cuprins:ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului
2. La punctul 3 din Hotărîrea Guvernului nr. 1120 din 27 octombrie 2005 „Cu privire la unele măsuri de eficientizare a lucrărilor de combatere a căderilor de grindină” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, nr. 145-147, art. 1200), cu modificările şi completările ulterioare, cifrele „1168”, „62” și „31” se substituite, respectiv, cu cifrele „1160”, „58” și „27”.
3. Hotărîrea Guvernului nr. 793 din 2 decembrie 2009 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare, structurii şi efectivului-limită ale aparatului central al acestuia” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.174-176, art.875), cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1) în hotărîre: a) la punctul 1: după alineatul patru se introduce următorul alineat: „lista autorităţilor administrative din subordinea Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare, conform anexei nr. 22”; alineatul şase va avea următorul cuprins: „lista instituţiilor publice în care Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare are calitatea de fondator, conform anexei nr. 3”; b) la punctul 2, cifra „106” se substituie cu cifra „114”; 2) anexele nr. 1, 2 şi 21 vor avea următorul cuprins: „Anexa nr. 1
la Hotărîrea Guvernului nr. 793 din 2 decembrie 2009 REGULAMENT
1. Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare (în continuare – Regulament) reglementează misiunea, funcţiile de bază, atribuţiile principale şi drepturile generale ale Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare (în continuare – Minister), precum şi organizarea activităţii acestuia. privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare I. Dispoziţii generale 2. Ministerul este organul central de specialitate al statului, subordonat Guvernului, care are statut de persoană juridică de drept public, cu sediul în mun. Chişinău, şi dispune de ştampilă cu imaginea Stemei de Stat a Republicii Moldova, de conturi trezoreriale şi bancare, precum şi de alte atribute specifice autorităţilor publice, stabilite în legislaţie. 3. În activitatea sa, Ministerul se conduce de Constituţia Republicii Moldova, de Legea nr. 64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern şi de alte acte normative, de decretele Preşedintelui Republicii Moldova, de ordonanţele, hotărîrile şi dispoziţiile Guvernului, de tratatele internaţionale la care Republica Moldova este parte, precum şi de prezentul Regulament. II. Misiunea, funcţiile de bază, atribuţiile principale şi drepturile generale ale Ministerului
4. Ministerul are misiunea de a elabora şi de a promova politica de stat în domeniul dezvoltării sectorului agroindustrial, de a spori competitivitatea şi productivitatea sectorului şi de a îmbunătăţi calitatea vieţii în mediul rural.5. În vederea realizării misiunii sale, Ministerul are următoarele funcţii de bază: 1) elaborarea, asigurarea implementării, monitorizarea şi evaluarea politicilor publice în domeniile indicate: a) dezvoltarea ramurilor de producţie a produselor de origine vegetală şi animală, precum şi de procesare a acestora; b) producerea, prelucrarea şi plasarea pe piaţă a seminţelor; c) protecţia plantelor şi carantina fitosanitară (cu excepţia asigurării implementării); d) producţia agroalimentară ecologică; e) selecţia şi reproducţia în zootehnie; f) siguranţa alimentelor (cu excepţia asigurării implementării); g) securitatea alimentară; h) subvenţionarea agriculturii; i) utilizarea şi protecţia fondului funciar; j) dezvoltarea rurală; k) extinderea suprafeţelor de terenuri agricole irigate şi modernizarea infrastructurii sistemelor de irigaţie; l) extensiunea rurală; m) dezvoltarea şi organizarea pieţelor produselor agricole şi agroalimentare; n) promovarea exportului producţiei agricole şi agroalimentare; o) dezvoltarea pieţei de produse alcoolice şi nealcoolice; p) gestionarea durabilă a resurselor naturale în agricultură; r) folosirea tehnicii agricole; s) îmbunătăţirea calităţii vieţii în mediul rural; t) ştiinţa şi inovarea în agricultură, în colaborare cu Academia de Științe a Moldovei; u) adaptarea agriculturii la schimbările climatice; v) medicina veterinară (cu excepţia asigurării implementării); 2) reglementarea normativ-juridică în limitele domeniilor încredinţate, inclusiv armonizarea legislaţiei naţionale cu legislaţia Uniunii Europene; 3) gestionarea sferei de competenţă prin coordonarea şi monitorizarea activităţii autorităţilor administrative din subordine şi instituţiilor publice în care Ministerul exercită calitatea de fondator. 6. Ministerul are următoarele atribuţii principale: 1) elaborează şi prezintă Guvernului spre examinare proiecte de acte normative sau proiecte de documente de politici publice; 2) elaborează texte ale tratatelor internaţionale ale Republicii Moldova şi încheie tratate interdepartamentale cu organele similare din alte state, în limitele competenţei stabilite de legislaţie; 3) asigură executarea obligaţiilor, realizarea drepturilor Republicii Moldova care rezultă din prevederile tratatelor internaţionale ce au ca obiect domeniile încredinţate şi urmăreşte executarea acestora de către cealaltă parte la tratat; 4) menţin relaţii de colaborare cu ministerele şi autorităţile administrative centrale omoloage din străinătate, pentru îndeplinirea funcţiilor sale; 5) prezintă propuneri de buget Ministerului Finanţelor; 6) elaborează acte departamentale; 7) ţine registre instituite în conformitate cu legislaţia în vigoare; 8) coordonează şi controlează activitatea autorităţilor administrative subordonate şi a instituţiilor publice în care Ministerul exercită calitatea de fondator; 9) exercită, în numele Guvernului şi în temeiul unei hotărîri de Guvern, funcţia de fondator al întreprinderilor de stat şi administrează pachetul de acţiuni al statului în societăţile pe acţiuni constituite în domeniile încredinţate, precum şi monitorizează activitatea acestora în conformitate cu legislaţia; 10) exercită controlul asupra integrităţii şi folosirii eficiente a patrimoniului de stat din domeniile sale de activitate; 11) asigură administrarea funcţiei publice şi a funcţionarilor publici; 12) examinează propunerile, cererile şi petiţiile persoanelor fizice şi juridice, în conformitate cu legislaţia; 13) gestionează, coordonează şi monitorizează procesul de implementare a proiectelor finanţate de către partenerii de dezvoltare în domeniile încredinţate; 14) elaborează reglementări tehnice şi norme sanitar-veterinare; 15) omologhează caietele de sarcini pentru produsele cu denumiri de origine protejate şi indicaţiile geografice protejate care fac parte din domeniului de reglementare al Ministerului; 16) gestionează mărcile proprietate de stat, în conformitate cu lista aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr. 1080 din 8 octombrie 2001; 17) elaborează recomandări privind tematica cercetărilor ştiinţifice pentru crearea şi ameliorarea de soiuri, precum şi a tehnologiilor de producere a seminţelor de plante; 18) declară situaţii fitosanitare excepţionale, cu informarea Guvernului, la propunerea organului de control fitosanitar; 19) stabileşte, în caz de pericol fitosanitar iminent, cu informarea Guvernului, cerinţe suplimentare în domeniul protecţiei plantelor şi a produselor vegetale, măsuri de limitare sau de interzicere a comercializării şi a importului anumitor tipuri de plante şi de produse vegetale, al lemnului şi al produselor din lemn care provin din zone contaminate din alte state; 20) coordonează activitatea de elaborare a standardelor naţionale privind producţia agroalimentară ecologică. 7. În exercitarea atribuţiilor principale, Ministerul dispune de următoarele drepturi generale: 1) să solicite şi să primească de la alte ministere, de la autorităţile administrative centrale şi de la autorităţile administraţiei publice locale informaţiile necesare pentru îndeplinirea funcţiilor şi exercitarea atribuţiilor; 2) să creeze comisii, consilii consultative sau grupuri de lucru permanente sau ad-hoc pentru examinarea şi soluţionarea unor probleme ce ţin de competenţa Ministerului. La lucrările comisiilor, consiliilor consultative şi grupurilor de lucru sînt antrenaţi specialişti din diverse domenii, reprezentanți ai societății civile; 3) să colaboreze cu autorităţile administraţiei publice locale în vederea implementării la nivel local a politicii statului în domeniile încredinţate şi a soluţionării problemelor comune; 4) să convoace şedinţe pe chestiuni ce ţin de domeniile încredinţate; 5) să efectueze, în limitele şi în conformitate cu competenţele legale, controlul ierarhic al autorităților administrative din subordinea sa privind respectarea legislaţiei în domeniile încredinţate şi, în cazul depistării încălcărilor, să aplice sancţiunile prevăzute de legislaţie; 6) să prezinte Guvernului propuneri privind înfiinţarea, reorganizarea sau dizolvarea unor autorităţi administrative din subordinea sa, a unor servicii publice desconcentrate ori a unor instituţii publice în care are calitatea de fondator, pentru realizarea misiunii şi îndeplinirea funcţiilor sale; 7) să fondeze, să restructureze, să reorganizeze şi să dizolve, în temeiul unei hotărîri de Guvern, întreprinderi de stat, societăţi comerciale cu capital integral sau parţial de stat şi holdinguri de stat, în condiţiile legii, precum şi să exercite funcţia de fondator (cofondator) în administrarea acestora; 8) să delege, în caz de necesitate, discreţionar, unele funcţii sau atribuţii autorităţilor administrative din subordine, precum şi instituţiilor publice faţă de care exercită calitatea de fondator, dacă aceasta nu contravine legislaţiei; 9) să evalueze activitatea instituţiilor publice faţă de care exercită calitatea de fondator; 10) să anuleze acte ale autorităţilor administrative din subordine ce contravin legislaţiei, precum şi ale instituţiilor publice faţă de care exercită calitatea de fondator; 11) să înainteze, în conformitate cu legislaţia, acţiuni în regres împotriva personalului angajat şi a funcţionarilor publici care au cauzat prejudicii proprietăţii publice şi bugetului de stat. III. Organizarea activităţii Ministerului
8. Ministerul este condus de ministru, numit în şi eliberat din funcţie în conformitate cu prevederile Constituţiei Republicii Moldova şi ale Legii cu privire la Guvern. 9. Ministrul: 1) determină obiectivele şi direcţiile strategice de activitate ale Ministerului, pornind de la Programul de activitate al Guvernului, decide asupra căilor de realizare a acestora; 2) aprobă programele şi planurile de activitate ale Ministerului, precum şi rapoartele despre realizarea lor; 3) asigură coordonarea, supravegherea şi controlul activităţii administraţiei publice în domeniile de activitate încredinţate Ministerului pentru realizarea misiunii şi pentru îndeplinirea funcţiilor acestuia; 4) organizează sistemul de management financiar şi control, precum şi funcţia de audit intern în minister; 5) exercită dreptul asupra efectuării cheltuielilor în conformitate cu alocaţiile aprobate pentru Minister în legea bugetară anuală; 6) participă, cu drept de vot deliberativ, la şedinţele Guvernului şi votează subiectele de pe ordinea de zi; 7) decide asupra iniţierii şi prezintă Guvernului spre examinare proiecte de acte normative ce ţin de domeniile de activitate încredinţate Ministerului; 8) expune opinia proprie pe marginea proiectelor de acte normative elaborate de alte ministere, autorităţi administrative centrale şi autorităţi publice, precum şi a altor subiecte examinate în cadrul şedinţelor Guvernului; 9) aprobă avize la proiecte de acte normative care au tangenţă cu domeniile de activitate încredinţate Ministerului elaborate de alte ministere, alte autorităţi administrative centrale şi autorităţi publice şi, în cazurile stabilite de lege, contrasemnează hotărîrile şi ordonanţele adoptate de Guvern; 10) negociază şi semnează tratatele internaţionale ale Republicii Moldova în conformitate cu deplinele puteri acordate prin Legea nr.595-XIV din 24 septembrie 1999 privind tratatele internaţionale ale Republicii Moldova; 11) emite în mod unipersonal ordine, în limitele competenţei sale; 12) stabileşte domeniile de activitate ale viceminiştrilor; 13) aprobă regulamentele subdiviziunilor interne ale aparatului central al Ministerului; 14) numeşte în funcţii publice, modifică, suspendă şi încetează raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici din aparatul central, în condiţiile Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public; 15) angajează şi eliberează din funcţie personalul contractual, în condiţiile legislaţiei muncii; 16) conferă grade de calificare funcţionarilor publici, le acordă stimulări şi le aplică sancţiuni disciplinare, în condiţiile legii; 17) prezintă Guvernului spre examinare propuneri de constituire şi reorganizare a structurilor organizaţionale din sfera de competenţă a Ministerului, în limitele alocaţiilor prevăzute în bugetul de stat pentru întreţinerea Ministerului în cauză, precum şi propuneri de dizolvare a acestora; 18) numeşte în funcţie, modifică, suspendă şi încetează raporturile de serviciu (de muncă) ale conducătorilor şi adjuncţilor structurilor organizaţionale din sfera de competenţă a Ministerului, cu excepţia cazurilor în care aceasta ţine de competenţa Guvernului, în temeiul actelor normative speciale; 19) înaintează propuneri pentru decorarea cu distincţii de stat a personalului din cadrul Ministerului, în condiţiile legii; 20) reprezintă Ministerul, fără un mandat special, în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, cu alte autorităţi publice, cu reprezentanţii societăţii civile şi cu persoanele fizice şi juridice din Republica Moldova şi din străinătate; 21) aprobă sau modifică statul de personal al aparatului central al Ministerului, în limitele fondului de retribuire a muncii şi ale efectivului-limită stabilit de Guvern; 22) exercită şi alte competenţe care îi sînt atribuite în conformitate cu legislaţia. 10. În activitatea de conducere a Ministerului, ministrul este asistat de trei viceminiştri, numiţi în şi eliberaţi din funcţie de Guvern, la propunerea ministrului. 11. Viceminiştrii se subordonează nemijlocit ministrului şi organizează activitatea în cadrul Ministerului, în limitele împuternicirilor atribuite. 12. Fiecare viceministru este responsabil de un domeniu de activitate, stabilit prin ordinul ministrului. 13. În baza ordinului ministrului privind stabilirea domeniilor de activitate, viceministrul: 1) participă la determinarea obiectivelor şi direcţiilor strategice de activitate ale Ministerului în domeniile de care este responsabil; 2) coordonează elaborarea programelor şi a planurilor de activitate ale Ministerului, precum şi a rapoartelor despre realizarea lor referitor la domeniile de care este responsabil; 3) propune ministrului iniţierea proiectelor de acte normative în domeniile de care este responsabil; 4) exercită împuternicirile acordate de ministru privind conducerea Ministerului în cazul lipsei acestuia sau al imposibilităţii exercitării de către ministru a împuternicirilor sale, fapt despre care se înştiinţează Prim-ministrul; 5) participă la şedinţele Guvernului, cu drept de vot consultativ, în cazul în care este delegat de către ministru şi în alte cazuri stabilite de legislaţie; 6) la indicaţia ministrului, reprezintă Ministerul în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, cu alte autorităţi publice, cu reprezentanţii societăţii civile şi cu persoanele fizice şi juridice din Republica Moldova şi din străinătate; 7) exercită şi alte atribuţii delegate de către ministru. 14. În cadrul Ministerului activează un secretar de stat cu statut de funcţionar public de conducere de nivel superior, numit în funcţie pe criterii de profesionalism, în conformitate cu Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public. Secretarul de stat asigură realizarea legăturilor funcţionale dintre conducerea Ministerului şi corpul de funcţionari publici, precum şi dintre subdiviziunile aparatului central al Ministerului, avînd următoarele atribuţii: 1) asigură elaborarea calitativă a programelor şi planurilor Ministerului; 2) elaborează şi propune căile de realizare a obiectivelor şi direcţiilor strategice de activitate ale Ministerului; 3) coordonează activitatea subdiviziunilor aparatului central al Ministerului în vederea realizării obiectivelor şi a direcţiilor strategice de activitate ale Ministerului; 4) coordonează activitatea structurilor organizaţionale din sfera de competenţă a Ministerului şi asigură conlucrarea operativă dintre ministru şi conducătorii acestora; 5) realizează legătura funcţională dintre subdiviziunile interne ale aparatului central al Ministerului şi structurile organizaţionale din sfera de competenţă a Ministerului; 6) asigură monitorizarea şi evaluarea executării obiectivelor şi a direcţiilor strategice de activitate ale Ministerului, precum şi raportarea privind implementarea acestora; 7) urmăreşte executarea actelor normative care au fost iniţiate de Minister; 8) asigură elaborarea proiectelor de acte normative, este responsabil de calitatea lor sub aspectul respectării cerinţelor legale privind elaborarea, fundamentarea, avizarea, consultarea publică, expertizarea şi definitivarea acestora; 9) asigură avizarea proiectelor de acte normative care au tangenţă cu domeniile de activitate încredinţate Ministerului, elaborate de alte ministere, autorităţi administrative centrale şi autorităţi publice; 10) exercită alte atribuţii de serviciu şi responsabilităţi încredinţate de ministru. 15. Cabinetul ministrului este o subdiviziune structurală a Ministerului, cu statut de secţie, care acordă asistenţă organizatorică ministrului în procesul de planificare şi desfăşurare a activităţilor curente. 16. Cabinetul ministrului are următoarele funcţii: 1) coordonează şi asigură comunicarea agendei de lucru a ministrului; 2) asigură desfăşurarea şedinţelor convocate de ministru; 3) organizează audienţa cetăţenilor la ministru şi asigură comunicarea subiectelor discutate în cadrul audienţei către subdiviziunile structurale ale Ministerului; 4) gestionează poşta electronică a Ministerului şi a liniei instituţionale pentru informare; 5) asigură prezentarea notelor informative pe marginea proiectelor incluse pe ordinea de zi a şedinţei Guvernului. 17. În cadrul Ministerului se creează şi activează un colegiu din 37 de persoane, constituit din ministru (preşedinte al colegiului), viceminiştri, secretarul de stat, şeful de cabinet, consilierii ministrului şi alţi funcţionari publici de conducere din aparatul central al Ministerului, reprezentanţi ai autorităţilor, instituţiilor publice, patronatelor şi sindicatelor, conducători ai gospodăriilor agricole, reprezentanţi ai mediului academic şi societăţii civile. 18. În activitatea sa, colegiul se conduce de regulamentul aprobat prin ordinul ministrului. Deciziile colegiului se adoptă prin votul majorităţii simple a membrilor acestuia şi se aprobă prin ordinul ministrului. 19. Efectivul-limită şi structura aparatului central al Ministerului, compusă din direcţii generale, direcţii, secţii şi servicii, se aprobă de Guvern, la propunerea ministrului. 20. Pentru executarea legilor, hotărîrilor Parlamentului, a decretelor Președintelui Republicii Moldova, a hotărîrilor și ordonanțelor Guvernului și în exerciţiul funcţiilor sale, ministrul emite ordine cu caracter normativ şi individual. 21. Ordinele cu caracter normativ se supun înregistrării de stat la Ministerul Justiției și se publică în Monitorul Oficial al Republicii Moldova. 22. Corespondenţa Ministerului este semnată de ministru, viceminiştri şi funcţionarii publici cărora le-a fost delegat, prin ordin, acest drept. 23. Semnătura pe actele oficiale ale Ministerului este aplicată olograf sau, după caz, electronic. Anexa nr.2
la Hotărîrea Guvernului nr.793 din 2 decembrie 2009 STRUCTURA
Conducereaaparatului central al Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare Cabinetul ministrului Direcţia analiză, monitorizare şi evaluare a politicilor Serviciul dezvoltare rurală Direcţia juridică şi armonizare a legislaţiei Serviciul asigurarea legalităţii Direcţia finanţe şi politici bugetare Secţia finanţe pentru agricultură Serviciul finanţe pentru educaţie şi ştiinţă agricolă Secţia finanţe pentru aparatul central Direcţia relaţii externe şi integrare europeană Direcţia resurse umane Direcţia administrarea patrimoniului de stat şi fondului funciar Secţia administrarea patrimoniului de stat Secţia fond funciar Direcţia ştiinţă, formare profesională şi extensiune rurală Direcţia îmbunătăţiri funciare şi dezvoltare tehnologică Serviciul dezvoltare tehnologică Serviciul îmbunătăţiri funciare şi consolidarea terenurilor Direcţia politici de producţie, procesare şi reglementări de calitate a produselor vegetale Secţia produse de fitotehnie Secţia produse horticole Direcţia politici de piaţă în sectorul vitivinicol Serviciul viticultură Serviciul vinificaţie Direcţia protecţia plantelor şi siguranţa alimentelor de origine vegetală Direcţia politici de producţie, procesare, reglementări de calitate a produselor animale Serviciul resurse genetice Direcţia siguranţa alimentelor de origine animală şi medicină veterinară Secţia audit intern Serviciul de informare şi comunicare cu mass-media Serviciul de calitate a producţiei Serviciul e-Transformare Serviciul statistică agricolă Serviciul logistică și achiziții publice Anexa nr. 21
la Hotărîrea Guvernului nr. 793 din 2 decembrie 2009 COMPONENŢA NOMINALĂ
a Colegiului Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare
3) se completează cu anexa nr. 22 cu următorul cuprins:
„Anexa nr. 22la Hotărîrea Guvernului nr. 793 din 2 decembrie 2009 LISTA
Agenţia de Intervenţie şi Plăţi pentru Agriculturăautorităţilor administrative din subordinea Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Producţiei Alcoolice Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Tehnică „Intehagro”; 4) anexa nr. 3: a) titlul va avea următorul cuprins: „LISTA
b) după poziţia „Instituţia publică „Institutul Ştiinţifico-Practic de Biotehnologii în Zootehnie şi Medicină Veterinară”, Maximovca, Anenii Noi” se intrpduc trei poziţii cu următorul cuprins:instituţiilor publice în care Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare are calitatea de fondator” „Instituţia publică „Unitatea consolidată pentru implementarea şi monitorizarea Programului de restructurare a sectorului vitivinicol” „Instituţia publică „Unitatea de Implementare şi Administrare a Proiectului Creşterii Producţiei Alimentare” „Instituţia publică „Oficiul Naţional al Viei şi Vinului”; c) poziţiile „Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Producţiei Alcoolice”, „Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Tehnică „Intehagro”, Chişinău” şi „Agenţia de Intervenţie şi Plăţi pentru Agricultură” se exclud; 5) anexa nr. 4: a) după poziţia „Întreprinderea de Stat „Oraşul Vinului”, Chişinău” se introduce poziţia „Întreprinderea de Stat „Terra”, iar după poziţia „Societatea pe Acţiuni „Tutun-CTC”, Chişinău” se introduce poziţia „S.A. „Centrul Agroalimentar din Chişinău”; b) se exclud următoarele poziții: „Întreprinderea de Stat „Avicola Moldova”, Chişinău”; „Întreprinderea de Stat „Moldagroteh”, Chişinău”; „Întreprinderea de Stat „Anina”, Hîrbovăţ, Anenii Noi”; „Întreprinderea de Stat „Centrul de reproducere a păsărilor Anenii Noi”; „Întreprinderea de Stat „Nectar”, Edineţ”; „Întreprinderea de Stat „Staţiunea Tehnologico-Experimentală pentru Procesarea Fructelor şi Legumelor „Conserv-E”, Chişinău; „Întreprinderea de Stat pentru Cercetare şi Producere a Resurselor Biologice Acvatice „Acvacultura-Moldova”, Chişinău”; „Societatea pe Acţiuni „Viorica-Cosmetic”, Chişinău”; „Societatea pe Acţiuni „Fabrica de fermentare a Tutunului din Şoldăneşti”; „Societatea pe Acţiuni „Chirsova”, Comrat”; „Societatea pe Acţiuni „Centrul Vinicol „Sălcuţa”, Căuşeni”; „Întreprinderea Mixtă „Ungheni-Vin” S.A., Ungheni” |