HGC1183/2016 ID intern unic: 367290 Версия на русском | Fişa actului juridic |
Republica Moldova | |
GUVERNUL | |
HOTĂRÎRE
Nr. 1183
din 26.10.2016 | |
cu privire la modificarea Hotărîrii Guvernului nr. 657 din 6 noiembrie 2009 | |
Publicat : 28.10.2016 în Monitorul Oficial Nr. 369-378 art Nr : 1278 | |
Guvernul HOTĂRĂȘTE: 1. Hotărîrea Guvernului nr. 657 din 6 noiembrie 2009 „Pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea, structurii şi efectivului-limită ale Cancelariei de Stat” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.162, art.724), cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1) la punctul 2 din hotărîre, cifra „239” se substituie cu cifra „171”; 2) anexa nr.1: a) la punctul 3, cuvîntul „patru” se substituie cu cuvîntul „trei”; b) punctul 13: la alineatul unu, prima propoziție va avea următorul cuprins: „Direcția comunicare și protocol și Biroul relații cu diaspora din cadrul Cancelariei de Stat se află în subordinea directă a Prim-ministrului, iar Biroul politici de reintegrare – în subordinea directă a viceprim-ministrului responsabil de realizarea politicii în domeniul reintegrării țării.”; la alineatul trei, cuvintele „Biroului pentru reintegrare” se substituie cu cuvintele „Biroului politici de reintegrare”; c) punctul 26 se abrogă; 3) anexa nr.2 va avea următorul cuprins: „Anexa nr. 2
la Hotărîrea Guvernului nr. 657 din 6 noiembrie 2009 STRUCTURA
1. Secretarul general al Guvernului Cancelariei de Stat 2. Secretarii generali adjuncţi ai Guvernului 3. Cabinetele Prim-ministrului, viceprim-miniştrilor fără portofoliu şi al secretarului general al Guvernului (cu statut de direcţie, secţie şi, respectiv, serviciu) 4. Biroul politici de reintegrare (cu statut de direcţie) 5. Biroul relații cu diaspora (cu statut de direcție) 6. Direcția coordonarea politicilor și asistenței externe 7. Direcția reforma administrației publice 8. Direcţia expertiza juridică a actelor normative 9. Direcţia pregătire ședințe de Guvern 10. Direcția financiar-administrativă 11. Direcţia managementul documentelor și petiții 12. Direcţia comunicare și protocol 13. Direcția control administrativ 14. Direcția juridică 15. Secția tehnologii informaționale 16. Serviciul monitorizarea controalelor de stat 17. Serviciul resurse umane 18. Serviciul securitate și integritate 19. Serviciul audit intern 20. Secretariatul Comisiei Naționale pentru Consultări și Negocieri Colective (cu statut de serviciu) 21. Secretariatul permanent al Consiliului Național pentru Protecția Drepturilor Copilului (cu statut de serviciu) 22. Secretariatul permanent al Comitetului național pentru combaterea traficului de ființe umane (cu statut de serviciu)”. 2. Secretarul general al Guvernului: 1) în termen de 20 de zile, va prezenta Prim-ministrului spre aprobare statul de personal al Cancelariei de Stat, conform structurii şi efectivului-limită prevăzute în pct. 1; 2) va asigura realizarea, în conformitate cu legislația în vigoare, a acțiunilor ce decurg din prevederile prezentei hotărîri. PRIM-MINISTRU Pavel FILIP Nr. 1183. Chişinău, 26 octombrie 2016. |