HPA1/2005 ID intern unic: 306594 Версия на русском | Fişa actului juridic |
Republica Moldova | |
PARLAMENTUL | |
HOTĂRÎRE
Nr. 1
din 17.02.2005 | |
privind structura, numărul de personal al Curţii de Conturi şi condiţiile de salarizare a membrilor şi angajaţilor ei | |
Publicat : 25.02.2005 în Monitorul Oficial Nr. 30-33 art Nr : 105 Data intrarii in vigoare : 25.02.2005 | |
Abrogată prin HP116-XVIII din 23.12.09, MO179-200/31.12.09 art.675; în vigoare 23.12.09 Parlamentul adoptă prezenta hotărîre. Art. 1. - Se aprobă:
a) structura Curţii de Conturi, conform anexei nr.1, şi numărul de personal al Curţii de Conturi - 150 de unităţi, inclusiv al aparatului administrativ - 36 de unităţi;
b) condiţiile de salarizare a membrilor şi angajaţilor Curţii de Conturi, conform anexei nr. 2.
Art. 2. - Hotărîrea Parlamentului nr.530-XV din 18 decembrie 2003 privind structura, numărul de personal, devizul de cheltuieli al Curţii de Conturi şi condiţiile de salarizare a membrilor şi angajaţilor ei se abrogă.
Art. 3. - Prezenta hotărîre intră în vigoare la data publicării.
PREŞEDINTELE
PARLAMENTULUI Eugenia OSTAPCIUC
Chişinău, 17 februarie 2005.
Nr. 1-XV.
Anexa nr.1
Structura Curţii de Conturi
Preşedintele
Vicepreşedintele
Membrii
Aparatul
Departamentul control al formării şi utilizării finanţelor publice
Departamentul control al utilizării mijloacelor bugetare de către autorităţile publice
Departamentul control al gestionării resurselor naturale şi a patrimoniului public
Departamentul control al utilizării finanţelor publice în teritoriu
Departamentul asigurare metodologică şi juridică
Secretariatul
Direcţia administrativă
Serviciul securitate internă
Serviciul resurse umane
Serviciul documentare
Secţia colaborare internaţională
Subdiviziunile teritoriale
Oficiul teritorial Nord
Oficiul teritorial Sud
Anexa nr. 2
Condiţiile de salarizare a membrilor şi angajaţilor
Curţii de Conturi 1. Categoriile de salarizare pentru membrii şi angajaţii Curţii de Conturi
Funcţia Categoria de salarizare
Muncitor 13-14
Expeditor 15
Operator (MEC, multiplicare) 16
Referent, consultant în anticameră 16-17
Specialist 17
Specialist-coordonator 18-19
Consultant, inclusiv consultant superior 19-20
Contabil-şef 21
Controlor de stat, inclusiv controlor superior 20-21
Şef direcţie, serviciu, secţie 21-22
Consilier al Preşedintelui 22
Şef departament 23
Membru al Curţii de Conturi 24
Vicepreşedinte 25-5%
Preşedinte 25
2. Membrii şi angajaţii Curţii de Conturi beneficiază de sporuri, suplimente la salariu şi ajutoare materiale, stabilite pentru funcţionarii publici şi persoanele care efectuează deservirea tehnică, în conformitate cu actele normative în vigoare, inclusiv:
a) sporul lunar pentru indicii sporiţi în muncă - pînă la 60 la sută din salariul de funcţie;
b) indemnizaţia lunară pentru exercitarea funcţiilor de conducere - în mărime de la 0,9 la 1,5 salarii de funcţie;
c) supliment lunar de serviciu pentru munca prestată peste normele stabilite şi în condiţii deosebite - în mărime de 3 salarii de funcţie;
d) prima lunară - 50 la sută din salariul de funcţie, ţinîndu-se cont de sporurile şi suplimentele pentru responsabilitate şi complexitate a muncii.
3. Sumele economisite din fondul de salarizare se distribuie în perioada anului în curs pentru responsabilităţi funcţionale deosebite, stipulate în actele normative, pentru îndeplinirea unui volum de muncă sporit, pentru exercitarea unor sarcini de importanţă majoră.
Mărimea concretă a recompensei se stabileşte în funcţie de contribuţia personală a angajatului.
4. Retribuirea muncii altor categorii de angajaţi care asigură activitatea Curţii de Conturi, neindicate în prezenta hotărîre, se efectuează conform actelor normative în vigoare pentru categoriile respective.
5. Categoriile de salarizare a personalului încadrat, toate sporurile, suplimentele, primele şi alte recompense cu caracter de stimulare se stabilesc de Preşedintele Curţii de Conturi, în conformitate cu legislaţia în vigoare. |